Back

ONGIZATEA DBH3

Gaurko munduan ondo bizitzea. Hori da DBHko 3. mailako ikasleek beren azken narratiban landu duten gai nagusia, ongizatearen kulturari buruzkoa. OMEren definizioan oinarrituta, oinarrizko hiru ikuspegitatik aztertu dute ongizatearen kontzeptua: biologikoa, psikologikoa eta soziala.

Narratiba honetan zehar, gorputza, burua eta gizarte-harremanak barne hartzen dituen ongizate integralaren garrantzia ulertzeko lan egin dute ikasleek. Esperientzia honen barruan, bizimodu osasungarriaren dekalogo bat sortu dute, bigarren astean praktikan jarri dutena. Dekalogo hori ez zen paperean geratu, baizik eta bere egunerokotasunean aldaketa positiboak sustatzeko benetako tresna bihurtu zen.

Ikasgai desberdinetatik, ongizatearen dimentsio bakoitzak gure bizitzetan nola eragiten duen aztertu dute eta bizitzeko proposamen alternatiboak garatu dituzte. Ikuspegi horrek, esperimentu sozialetik gertu, beren hazkunde pertsonalari buruz eta harreman positiboagoak eta esanguratsuagoak eraikitzeko moduari buruz hausnartzeko aukera eman die.

Narratibari amaiera bikaina eman zioten. Ikasleek ongizateari buruzko fanzine bat ✍️📖 aurkeztu zuten, ikasitakoa islatzen zuen bilduma sortzaile bat. Gosari osasungarri partekatu bat ere ospatu zuten 🥗🍓, non bakoitzak etxetik prestatutako zerbait ekarri zuen,elikadura orekatua ez ezik, laguntasuna ere sustatuz. Azkenik, crossfit txapelketa dibertigarri bat 🏋️‍♂️😄 egin zuten, energia erakusteko aukera bikaina izan zena. Teknika oso presente ez egon arren eta lagunarteko trikimailuren bat edo beste eginez, argi geratu zen ongizatea barrez eta elkarrekin gozatzean ere oinarritzen dela.

#Ongizatea 💚 #HezkuntzaIntegrala 🌍 #IkasiDibertituz 🎓🤸‍♀️ #BizimoduOsasungarria 🥗 #Sormena #Fanzine 📖✍️